Postup sťažností
Zákazník má možnosť vrátiť tovar v zákonnom období 14 kalendárnych dní bez toho, aby uvádzal dôvod. Viac informácií nájdete Zmluvných podmienok. V prípade poškodeného tovaru sa situácia vykonáva ako postup sťažnosti. Obdobie záruky je 24 mesiacov od dátumu nákupu, tj na vykonanie objednávky v ESHOP.
Našim zákazníkom odporúčame, aby pri prijímaní tovaru od dopravcu dôkladne skontrolovali integritu obalu. Ak je balenie zlomené, nepreberajte tovar.
Ako pokračovať v podaní sťažnosti:
- vyplň formuKonanie o sťažnosti
- Pošlite tovar vrátane produktu na dodaciu adresu: Anna Mouchová/Towee, Naj. 5. mája 411, HRADEC Králové, 500 02
- Pošlite tovar ako bežnú alebo odporúčanú zásielku, uchovajte si dôkaz o preprave
- Neosielajte hotovosť tovaru na dodávku, takáto zásielka nebude od nás prijatá
- Pri objednávaní tovaru dostanete informácie o priebehu postupu sťažnosti na e -mail
- Sťažnosť sa vyrieši v čo najkratšom možnom čase, ale až do maximálne 30 dní
Ak potrebujete radu týkajúce sa postupu sťažnosti, kontaktujte nás:
Pondelok až piatok 9 - 17 hodín
Tel.: +420 723 500 890
E-mail:info@towee.cz