Košík

Postup sťažností

Zákazník má možnosť vrátiť tovar v zákonnom období 14 kalendárnych dní bez toho, aby uvádzal dôvod. Viac informácií nájdete Zmluvných podmienok. V prípade poškodeného tovaru sa situácia vykonáva ako postup sťažnosti. Obdobie záruky je 24 mesiacov od dátumu nákupu, tj na vykonanie objednávky v ESHOP.

Našim zákazníkom odporúčame, aby pri prijímaní tovaru od dopravcu dôkladne skontrolovali integritu obalu. Ak je balenie zlomené, nepreberajte tovar.

Ako pokračovať v podaní sťažnosti:

  1. vyplň formuKonanie o sťažnosti
  2. Pošlite tovar vrátane produktu na dodaciu adresu: Anna Mouchová/Towee, Naj. 5. mája 411, HRADEC Králové, 500 02
  3. Pošlite tovar ako bežnú alebo odporúčanú zásielku, uchovajte si dôkaz o preprave
  4. Neosielajte hotovosť tovaru na dodávku, takáto zásielka nebude od nás prijatá
  5. Pri objednávaní tovaru dostanete informácie o priebehu postupu sťažnosti na e -mail
  6. Sťažnosť sa vyrieši v čo najkratšom možnom čase, ale až do maximálne 30 dní

Ak potrebujete radu týkajúce sa postupu sťažnosti, kontaktujte nás:

Pondelok až piatok 9 - 17 hodín

Tel.: +420 723 500 890

E-mail:info@towee.cz